Свободна позиция за „Мрежови администратор“

Университетски център за информационни и комуникационни технологии (УЦИКТ) 
към Софийски Университет “Св. Климент Охридски” търси да назначи

Мрежови администратор”

на постоянен трудов договор

за целите на:

  • Изграждане, развиване и поддържане на опорната Университетска компютърна мрежа;
  • Осигуряване контрол за техническото състояние на мрежата на Университета, организиране и реализиране въвеждането в експлоатация, техническа поддръжка, подмяна, инсталиране и конфигуриране на наличната техника – комутатори, маршрутизатори и сървъри, както и комуникационната инфраструктура;
  • Мониторинг/анализ/отстраняване на проблеми по мрежата, с фокус основните мрежови възли и мрежови услуги;
  • Провеждане проверки и профилактични огледи, както и осъвременяване и подмяна на оборудване.

Изисквания към кандидатите:

  • Предишен опит в проектиране и управление на мрежи, диагностика на проблеми, администриране и конфигуриране на мрежови устройства в архитектурата TCP/IP и базови приложения;
  • Задълбочени познания за TCP/IP, Routing, Switching;
  • Познания за динамични протоколи за маршрутизация, практически умения за работа с OSPF, BGP в IPv4/IPv6 среда;
  • Опит и познания в Линукс системна и мрежова администрация.

Допълнителни изисквания:

  • Диплома за висше /или средно/ образование в сферата на хардуер и мрежи;
  • Владеене на английски език;
  • Умения за работа в екип;
  • Аналитичност
  • Способност за работа в динамична среда.

Предимства:

  • Опит в поддръжка на информационно-комуникационни структури или центрове;
  • Хардуер и мрежи – асемблиране, изграждане, поддръжка, диагностика;
  • Мрежова експертиза – Cisco , Juniper или други мрежови сертификати;
  • Познания/опит в IPv6 ;
  • Линукс сертификации като RedHat RHCSA/RHCE или еквивалентно ниво на опит в областта на Линукс.

Нашето предложение:

  • Постоянен трудов договор с редовно изплащане на осигуровки;
  • Възможност за професионално развитие и обучение;
  • Работа в млад и мотивиран екип;
  • Място на работа: гр. София.

 

Необходими документи за кандидатстване:

1. Автобиография /CV/ с акцент върху вашия опит и образование;
2. Мотивационно писмо, копие от диплома и посочени телефон и e-mail за връзка.

Срок на изпращане на документите до 17:00 ч. на 15.11.2015г.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктно спазване на конфиденциалността на информацията в представените документи. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.